ligplaatsen

Stelling van de maand

Re: ligplaatsen

Berichtdoor Klaver vier » 24 Dec 2013, 23:14

Bericht door De Stoere » vr 25 okt 2013, 21:59

Loosdrecht .oud loosdrechtsedijk boot 10.80 meter gratis water ,stroom van verbruikers meter, hele jaar in het water €1750 Gr René ( De Stoere)
Klaver vier
 

Re: ligplaatsen

Berichtdoor stentor950 » 24 Dec 2013, 23:14

Bericht door stentor950 » za 26 okt 2013, 18:32

Sinds 2 jaar ben ik lid van de WV Aalsmeer. Daar horen onderstaande liggelden bij. Als ik eerdere reacties zie, is dit niet de goedkoopste, maar daar krijg je veel voor terug. Het is een zeer goed geoutilleerde haven, met daarnaast een heel plezierige vereniging. Voorheen lag ik bij en commerciële haven in Aalsmeer. Ik was daar op jaarbasis €2000 kwijt. Nu iets meer dan 1/3. Elektra en water was er wel. Natuurlijk wel tegen betaling.

WV Aalsmeer
Zomerliggelden 2013 (1 april t/m 31 oktober)
Ligplaats per m2 bootmaat: €17.00

Winterstalling 2012/2013
Winterstalling in het water per m2 bootmaat: (1 nov. t/m 31 maart) €6.40
Winterstalling op de wal per m2 bootmaat: €14.80

NB. Bij WV Aalsmeer zijn nog enkele ligplaatsen vrij.
Ariadne kruiser
type: Stentor 950 OK/AK
Ligplaats WVA Aalsmeer
Gebruikers-avatar
stentor950
 
Berichten: 637
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 23:31
Woonplaats: Hoofddorp
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: ligplaatsen

Berichtdoor kajoe » 29 Sep 2016, 10:11

mijn laatste ervaringen met ligplaatsen bv langs lek/ rijn ijssel en maas zijn niet altijd positief .
men zou best eens wat meer ,b,v ankerplaatsen mogen maken in de vele zand gaten hier en daar ,bijvoorbeeld zoals nu gebeurd in Friesland ,daar worden steeds meer ankerboeien op de meren gelegd waar je vrij kan overnachten .
nu komt het vaak voor dat je eens ergens moet stoppen en eerst een jachthaven moet vinden ,en die zijn niet dik gezaaid ,in de zomer vaak harstikke vol .
of in die gaten een gebied aan wijzen waar men kan ankeren op een aanvaarbare diepte ,deze kan soms oplopen tot 30-40 meter en daar heeft men als jacht geen ketting lengte genoeg voor .
in vroegere tijden lieten we de kop een stukje het zand of grind op lopen ,e.v lid je het anker er bij donderen en lag je prima ,met een jachtje is het wat minder eenvoudig om het zo te doen ,en in die tijd lag je nog gratis ,nu staan ze al bijna bij de boot voor je ligt om geld te vangen .
maar ja je moet niet altijd achteruit kijken.
kajoe
 
Berichten: 1369
Geregistreerd: 25 Apr 2015, 10:28
Woonplaats: terherne
ligplaats: terherne
info:

Re: ligplaatsen

Berichtdoor Jan » 23 Okt 2016, 16:11

Zeewolde 9 bij 3,3m box 1024,- voor heel jaar, water inclusief Electra via de paal exclusief
Jan
 
Berichten: 88
Geregistreerd: 23 Aug 2016, 23:37
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Stelling

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten