Marktplaats malafide of terecht.

Stelling van de maand

Re: Marktplaats malafide of terecht.

Berichtdoor R.C.Grootveld » 14 Aug 2022, 12:00

chaea schreef:Als je mij een klein beetje op het forun hebt gevolgd weet je wie ik ben, momenteel net als jij particulier maar idd vroeger bedrijf.
Maar wat is het verschil tussen iemand die zijn boot kwijt wil of zijn modeltrein? Behalve 35 euro aan kosten voor een low rated advertentie?

Ik kan me voorstellen dat MP verschil maakt tussen bedrijfsmatige en particuliere advertenties, maar er is natuurlijk een grijs gebied: Waar ligt de grens en hoe bepaal je die eerlijk?
En daar lijk jij in te vallen.
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Re: Marktplaats malafide of terecht.

Berichtdoor R.C.Grootveld » 14 Aug 2022, 12:02

stefan schreef:Oudere mannen met speelgoed autootjes…

Ach, what's the difference, je hebt ook (oudere)mannen die met grote boten spelen
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Re: Marktplaats malafide of terecht.

Berichtdoor chaea » 14 Aug 2022, 14:24

[/quote]
Ik kan me voorstellen dat MP verschil maakt tussen bedrijfsmatige en particuliere advertenties, maar er is natuurlijk een grijs gebied: Waar ligt de grens en hoe bepaal je die eerlijk?
En daar lijk jij in te vallen.[/quote]

Ook dat klopt niet, want in dit geval heb ik het over een zakelijke aanbieder mbt de modeltreinen die geen kosten maakt.
chaea
 
Berichten: 729
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Marktplaats malafide of terecht.

Berichtdoor bas » 14 Aug 2022, 17:30

Heb de laatste tijd dan juist wel weer positieve ervaringen gehad met zowel mp als verkoop via Facebook. Volgens mij valt of staat het met de categorie waarin je iets wilt (ver)kopen. Een auto met telefoonnummer erbij ga ik nooit meer aanbieden iig :lol:
Maar schrale troost....ik heb momenteel een huis te koop staan en dat is ook tenenkrommend hoe vaak je dan vragen krijgt over zaken die gewoon in de advertentie staan. En dan huur je nog iemand die dik commissie rekend.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.
Gebruikers-avatar
bas
 
Berichten: 1507
Geregistreerd: 07 Nov 2016, 17:32
ligplaats: Krimpen aan de Lek
info:

Vorige

Terug naar Stelling

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten